Subject: N22156: NOTAM A2244/24 väljastatud (ID:22156)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 14:39:35 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22156 alusel, mis saabus meile 03-09-2024 
10:36, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2244/24
(A2244/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/017/5806N02641E002 A)EETT 
B)2409090600 C)2409201800 D)09-13 16-20 0600-1800 E)TEMPO RESTRICTED AREA 
EER2448 ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 1200M RADIUS 
CENTERED ON 580550N 0264040E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE 
OBTAINED FROM TEL +372 5562 3042. F)SFC G)1700FT AMSL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.